onsdag 13. mai 2009

Godbiter fra Youtube

Surfet litt på Youtube, må jo få tiden til å gå nå når Mia er på kennel og jeg venter på at nattevakten nermer seg. Så her kommer noen godbiter, riktignok for spesielt intresserte:)

Først ut Beardisen Hippy, som kommer til å bli en fremtidig stjerne innen freestylens værden, han er nå 1 år og her kan dere se litt av hva han har bedrevet det siste året:

Hippie bor sammen med Nora i ungaren, og her kan dere se ett av hennes nummer sammen med sin andre beardis Sherlock, som gammel sjømann har jeg selvfølgelig valgt tema "drunken sailor":

Litt mer Beardis, Mirk igjenn, her er han 11 månder.



Til slutt noen snutter fra Fjellanger, først ut tjenestehundene på morgenrunde.


miljøtrening av valp:

Rotter som søker etter sprengstoff, kult eller???



..og helt til sist, Dagfinn Lyngbø med Ka e vitsen...tema hund....



4 kommentarer:

  1. Her var de mye morrosaker!
    Flott at du har kjeda deg for da fikk ikke jeg tid til å kjede meg;)

    SvarSlett
  2. Ser jag att det är någon som börjat intressera sej mer för freestyle? ;)

    SvarSlett
  3. Jeg gikk da freestyle med min riesen jeg da, men har man tid.....Kanskje med neste hund:)

    SvarSlett
  4. härliga videos!
    kul att se ett för mig okänd klipp på Mirk, han är en fantastisk vallhund. :)

    SvarSlett