lørdag 9. mai 2009

På tide med ny PC....

Min Laptop har tatt kvelden igjenn, ser ut til det er skjermkortet igjenn.... Forrige gang tok det en evighet før Dell klarte å levere nye kort til StatoilHydro som eiere pcen, tror ikke jeg orker nye to månder med venting uten brukbar PC. Dette er gamle PC'en min og den er ikke mye brukende til annet en å lese mail og litt til.....

Så nå er den store PC jakten startet...... En så lenge blir det ikke noen oppdateringer på de hjemmesidene jeg har ansvar for. Det vil si min egen, Bergen agility klubb's og Lasse og Lise's Hundehotell sine hjemmesider....

For meg som nettopp har vert på tur med kamera på slep er dette dumt, men for dem som er DRITT lei ulldott bilder, er dette sikkert gode nyheter.

Mia er fremdeles under antibiotika behandling pga borelia smitte, så aktiviteten er laber, vi gleder oss til treningen kan starte for fullt igjenn....

Ellers var vi i går på tur sammen med Silke og hennes nye puddel, hundene fant tonen med en gang, så de løp og koste seg.... Mia sin pels etter denne turen kan ikke beskrives... Men kjekt de hadde vi det alle sammen.

I dag skal vi ha rydding i heimen, må spa ut alt rotet fra gjesterommet for i kveld kommer det overnattingsgjester, som skal delta på MH imorgen. Jeg har bakvakt og håper jeg ikke blir kallt inn på jobb, for jeg har veldig lyst og se MH'en til Biko.

Rekker vi det tenkte vi å ta kamera med på slep opp i dalen i dag og fotografere nybegynnerene som er på kurs i helgen.... Det er merkelig hvordan døgnet alltid har så alt for få timer......

Av gode nyheter kan vi jo nevne at garasjen er kommet i dalen, så med en gang fundamentet er klart starter byggingen.

Det ble litt vel mye "action" med den leveringen, for bilen kjørte seg fast..... For å si det slik, jeg var bare glad til at jeg satt på jobben og ikke kunne gjøre stort til eller fra....

De som var på trening derimot fikk seg noen ufrivillige timer i dalen.... Tror ikke bilen var løs før nermere midnatt, etter omlasting og slikt i går, droppet sjåføren henger og fikk levert garasjen. Vi får håpe resten av garasje prosjektet går smertefritt....

Ellers har vi i BAK fått i gang agility kurs med Peter Holmberg, som starter på neste torsdag. Tilbudet kom sent onsdag kveld og fredag morgen hadde vi fyllt opp kurset. Jeg skulle jo så inderlig gjerne selv ha deltatt, men siden Mia ikke er frisk må jeg stå over.

Med syk hund (som i tillegg vil være høyløpsk på kurset) tror jeg det ikke ville være noen positiv opplevelse hverken for meg eller Mia.

Så jeg får nøye meg med å være observatør, når jeg kan.

3 kommentarer:

  1. Uffda! jeg har ikke fått med meg at Mia har borrelia.
    Håper hun blir helt frisk og at dere kan komme skikkelig igang igjen snart!

    SvarSlett
  2. Ser ut til at det går rette vegen, avslutter antibiotika kur i dag, og håper at det var alt som skulle til, så vi slipper flere antibiotika kurer pga dette. Men det vil tiden vise.... Følgelig håper vi å være i full sving ignenn snart:)

    SvarSlett
  3. Flott at du kjeder deg, for da kjeder ikke jeg meg!

    Anette

    SvarSlett