tirsdag 9. mars 2010

Kommer Luka på tv?

Ikke godt å vite, jeg bare krysser fingrene for at jeg ikke gjør det.

Uansett Luka går for tiden på valpekurs hos fjellanger sammen med Kristi.

Silje, Kenneth og jeg er instruktører, i januar så var NRK og filmet til en serie som skal gå på førkveld. Mens kurselevene hadde teori fikk programleder og Helene låne Luka så programlederen fikk prøve hvordan det var å trene en valp. I tillegg ble det filmet masse fra småhund gruppen så dette må vi jo se om vi får med oss....

Serien begynner på mandag kl 1800, og skal gå hver mandag fremover, i følge fjellanger så kommer valpekurset i 3 program, så da får man se....

2 kommentarer:

  1. Du store! Jeg er lettere overrasket her...! Spesielt hvis det var den mannlige Førkveld-programlederen som var innom Fjellanger! Han er nemlig kjemperedd for hunder!
    Men sa faktisk for et par uker siden at det var greit at jeg kunne komme på besøk med hundene hjem til han...
    Nå er jeg jammen spent på om Halvor virkelig har satt inn støtet mot hundeskrekken sin! :)

    SvarSlett
  2. Hihi nei da må jeg nok skuffe deg for det var ikke han:) Serien begynner i kveld. Men synes du bør foreslå ny serie for din kompis:) Vet om flere så trenger å kvitte seg med hundeskrekken:)

    SvarSlett