søndag 10. januar 2010

Lite blogging om dagen, jeg vet, men vi lever:)

Simpelthen litt travelt, med ny jobb pendling, hus og to bikkjer.

Men ting går greit, Luka vokser og står på. I helgen har Kristi vert her og trent Luka mens jeg og Vigdis har begynt den evindelige pakkingen... Alt er så mye kjekkere når vi er to, tusen takk for hjelpen Vigdis.

Både i dag og i går ble det tatt noen bilder, så om dere tar en titt her er det mange nye bilder av Mia, Luka og venner... Og så er det jo en del bilder av vinteren, tror ikke jeg kan erindre at vi noengang har hatt så mye vinter her i Vest.... Men det er jo alt folk snakker om om dagen så det tema dropper vi.

I går kveld var det pizza aften her og siden Silke kom var det vegetarpizza, første gang i mitt liv at jeg laget det, selvkomponert... Men om jeg nå må si det selv så var den rett så god.

I kveld har vi så fått oss en omgang med LP trening. Vi er jo langt fra å ha noe klasse 2 program inne, men mye bra å jobbe videre med. Luka fikk seg og en liten tur i ridehallen, hun kan herved opplyse at Hesteskitt nei det smaker simpelthen ikke DRITT!!! DET ER DEILIG!!!

1 kommentar:

  1. Herlige bilder av Mia og Luka. Mia ser ut som hun er valp hun også.

    SvarSlett