mandag 25. januar 2010

Luka vokser...

Ja damen vokser det er det ingen tvil om. Sofaen er fremdeles for høy noe Mia enn så lenge priser seg lykkelig over.... I dag morges fikk vi imidlertid en liten demonstrasjon på at beina definitivt har strekt seg.

Ettersom jeg har friuke (vel det er vel strengt talt en sannhet med modifikasjoner når man står mitt oppi en flytteprosess), valgte jeg å ta valpen og Mia inn på mitt rom etter første lufting kl 0800. Kunne liksom være fint med en liten time til i fred og ro....

Etter en liten stund med fred og ro, så skiftet liksom stemningen i rommet seg, for plutselig var valpen dødsens rolig og Mia gikk og trasket og maste... Når jeg kikket opp skjønte jeg jo hvorfor.

Luka lå så demonstrativt og fint godt krøllet sammen på Mia sin plass i sengen!!! Man kunne nesten se småjevlene lyse ut av øyne hennes, skikkelig fornøyd var damen. Luka har jobbet lenge for å entre sengen uten hell, så hennes triumf var stor!!

Selv om Mia er en veldig tolmodig sjel og gir Luka alt for frie tøyler, og leker masse med lille Luka, har jeg en liten følelse for at hun har en våt drøm om at det skal komme mange grønne menn fra Mars å ta med seg "dritten".

Hun er frimodig lille Luka for å si det slik, og både Mia og Pricilla mener at navnet PELL DEG VEKK er et mye bedre navn en Luka... Men nok om det nå skal damen få timeout.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar