mandag 6. juli 2009

En blogg om annet en hund....

Ikke så mye som skjer om dagen da tiden stort sett ryker med til jobbing..... Helgen tilbrakte jeg på jobb mens Mia koste seg hos Lasse og Lise på Hundehotellet.

Ettersom jeg da var noen timer uten hund fikk jeg tid til å gjøre litt annet som skulle vert gjordt, samt noe man har lyst å gjøre for uten å trene hund, følgelig er jeg omsider begynt på hjemmesiden til Eggøye.

Dette er øyen min fars slekt stammer fra og det er vårt lille feriparadis, fremdeles i familiens eie. I dag er øyen bare "befolket" med villsau på årsbasis, men sommersesongen er øyen flittigt brukt. For min egen del blir det neppe tur før iAugust når ferien min starter men håper da på finfint høstvær og noen flotte dager på Eggøya. Med turer, fisking og bikkjetrening.

Som sagt siden er ikke ferdig men vil dere ta en titt ligger siden her.

Forløpig er det ikke lagt ut noe serlig med bilder av nyere dato, men her er et lite album fra gamle dager.


1 kommentar:

  1. Så flink du er Venke=) Jeg er med ut der altså;)

    SvarSlett