tirsdag 18. august 2009

Endelig ferie....noen har ventet lenger en andre:)

Vi begynte omsider vår lenge etterlengtede ferie på lørdag, etter 12 laaaange timer på jobben fredagen.



De første to dagene gikk med til familiebesøk, Lillian, Kristi og Geir var på besøk. I løpet av dette besøket ble det tid til både shopping, akvariebesøk og klipping av Mia.... Ja tenk nå er hun helt korthåret.... Så får vi håpe det gjør situasjonen bedre...



En ting er sikkert, noen lysende karriere som hundefrisør har jeg definitivt ikke forran meg, dette kan vel best beskrives som skamklippet....



Flere bilder fra helgens besøk finnes i August galleriet på vår hjemmeside.

Mia har definetivt hatt noen gode dager, og hun er av smertestillende, og opptrening er gjennopptatt, den siste uken.

Hun har fått noen økter på felt hindrene, enda ikke gått noe bane, så der er vi nok like rusten som vi tror, imidlertid går det rett veg med felthindrene. Der er det begynt å bli forståelse.

I dag fikk hun først en tur, så en liten agility økt, hvoretter vi satte nesen mot Aquadog for en svømmetur i bassenget der. Mia har vel aldri svømt så bra som hun gjorde i dag, men etter nesten 15 min turte jeg ikke mere. Da stoppet jeg... La oss håpe at hun fortsetter å svømme så bra som i dag, ja til og med enda bedre..... Krysser fingrene for det...

Etter svømmingen møtte jeg Vigdis og Nils på Stend, skulle bare si hei.. Men du vet valper har en lei tendens til å gjøre det vanskelig å dra... Så når kullet som Vigdis skal ha valp fra kom, ja da sto vi jo der lettere fjettret....

Og når Vigdis grabbet til seg sin lille princesse, ja så var jo ikke jeg sein med å suge fatt i KONGEN (lille Elvis) for de som er i tvil.... Åhhh, hvor man blir valpesyk....

Vel vel valpene fikk "clean bill of health" og var selvfølgelig fri på øynene, lille prinsessen ble med Vigdis og Nils hjem, har en mistanke om at det var Vigdis som måtte kjøre hjem for sist jeg så Nils satt han med en liten valp på fanget og var dypt opptatt med å lære hunden å tigge godbiter....

Lille Elvis reiste hjem til mor, så jeg klarte å stå imot fristelsen. Herlige valper var de i allefall begge to:)

1 kommentar:

  1. Så kjekt å høre at Mia er bedre :o) Håper det fortsetter i samme retningen og krysser også fingrene for det. Ha en god ferie !

    SvarSlett