onsdag 11. november 2009

Lp konkurranse forrige helg....

Jeg har jo selvfølgelig ikke et bilde fra denne konkurransen, men se hva jeg fant når jeg var innom hjemmesiden til Fitjar og Stord hundeklubb. Skikkelig artig, selv om vi jo er like fotogen som alltid, det er en grunn til at jeg alltid står bak kamera!

Foto: Elisabeth Danielsen

Fitjar og Stord hundeklubb har en utfyllendre rapport fra deres hjemmeside, og her er direktelink for de som ønsker å lese.

Ellers så har jeg friperiode om dagene og vi storkoser oss, noen små økter med agility har vi fått til. Mia har og vert å svømt, og i dag har jeg vert på tur og hatt besøk av en gammel veninne som jeg mistet kontakten med når vi begge mistet våre hunder, jeg ble opptatt med ny hund og hun med mann og barn.

Siden sist vi møttes er hun fremdeles hundeløs, men tror dere ikke hun hadde presset ut et nytt barn, så i dag har Mia hatt babybesøk......

Hun synest dette var både spennende og rart for vuggen var veldig spennende, hun oppførte seg som en liten engel Mia, men var artig å se henne følge med hver minste lyd fra vuggen, i tillegg var hun forsiktigheten selv når hun ville bort å slikke babyen velkommen i heimen.

Geir mitt tantebarn pleier jo å hyle hver gang hun kommer nærmere en 5 cm fra ansiktet hans, og vi kunne se på hele Mia at hun listet seg så forsiktig hun bare kunne for å unngå å starte skrikingen.... Men ingen skrek, og Mia var fornøyd og med å endelig få hilse skikkelig på en baby.

1 kommentar: