tirsdag 14. april 2009

Enda en solfull dag i Bergen

Ja det er ikke tull, vi har like fantastisk vær i dag og!

Så langt har vi gått noen korte blodspor som jeg la ut i går kveld, er litt bekymret for hvordan det kommer til å gå på prøve om knapt 14. dager for Mia har definitvt gått bedre spor en det hun gjør nå om dagen... Får klø meg litt i hode å se om jeg får fikset litt på dette.

Etter sporene, tok vi med oss sekken og dro til fjells. Fanafjellet denne gangen også, vi gikk opp til Linken og fortsatte til nermeste varde. Der koste vi oss med niste og litt lek. Toppers tur, skulle vert lenger, men med bakvakt så er det begrenset hvor mange timer vi kan gå og fremdels rekke responstiden. Så vi fikk fint snu og tusle tilbake.


Nå slapper vi litt av i solveggen, før vi skal ta et lite spor vi la ut i på morgenen. Til slutt skal vi ta en tur opp i Dalen, da vi må ta en status på dugnads situasjonen i forbindelse med garasje prosjektet. Siden Mia gikk konkurranse blir det nok ikke mye ag på henne, men kanskje vi tar noe fremadsening og slikt på mellomhøyde. Skader aldri å trene litt mer fremmadsending, og så i konkurransen i går at det er litt for lenge siden vi trente på dette.


Uansett her er noen bilder fra dagens tur, flere finnes i April galleriet.

Slik ser Mia ut etter å ha badet i gjørme hele veien til topps, kanskje jeg bør finne en annen rute??

Midtstill Nærbilde av galskapen, er det dette som kalles sysselsetting? Mon tro om hun gjør det med vilje?

Tjo hei, her kommer jeg med ballen, så kan du kaste. Det er dette som er sysselsetting!!!

3 kommentarer:

  1. Hadde vært moro å trent sammen når du er her nede :). Kan ikke du maile meg mobilnr. ditt?

    SvarSlett
  2. Vad roligt att du har hittat min blogg, och att du lämnade en kommentar :)
    Men du, det var en riktig skitgris till beardis du har ;) den kan väl aldrig vara från sverige.....
    Härliga bilder du tar, vi återkommer gärna hit igen.
    Ha en skön dag, // Pernilla & Beardispojkarna.

    SvarSlett
  3. Skitgris skal være sikkert og visst, og fra sverige er hun jo. Etter 5 min hos boomtown i sommer hadde hun prestert å bli den skittneste hunden på gården, og da kom hun til gards nystelt og pen:).

    Hvordan hun klarer det er over min forstand, men hun ser åpenbart ut til å sette pris på det:)

    SvarSlett