torsdag 24. desember 2009

Julefred i stuen....nope...

Ja da er forberedelesene i gang her, Luka og Mia har vert på en liten tur. Vi var bort til postkassestativet så er jo ikke så mange hundre meterne hver veg, men kjekt var det. Etterpå var vi bort til naboens kaniner for å hente vannskål slik at den kan tine litt før vi skifter ut med litt bedre temperert vann.

Så var det det store julebadet som sto for tur. Først Mia, så meg og til slutt Luka. Luka synes det var himla kjekt og halen logret hele vegen. Mia er ikke like begeistret for å si det slik. Når bikkjer var badet og tørket fikk de en liten tur for å springe av seg litt energi. Mia tok jeg selvfølgelig skikkelig snøbad, og Luka følgte opp, de så helt vill ut begge to....

Etterpå var det hver sin tur på trimmebordet for litt mer tørking og litt børsting. Luka bare for treningens skyld. Mia for å sjekke ører og vaske dem. Nå er begge rene og pene. Mia ligger å slapper av. Luka har helt andre planer hun har skikkelig rapptussa og jobber nå febrilsk med å demontere stueteppet.... Vi har liksom ikke mere moro en man lager selv, når Mia bare slapper av....

Ellers så tror jeg damen vokser, selv om ikke jeg ser det, men virker som beina blir høyere.... Men det er jo ikke utenkelig for jeg tror at er det noe Luka ønsker seg til jul så er det lengre bein, slik at også hun kan hoppe i sofaen.

Vel vel nå skal vi slappe av litt her (forhåpentligvis skal Luka det også), før vi pakker ned litt pø for å dra i juleselskap. Tipper det ikke blir mer blogging for en stund så vi avslutter med å ønske alle en riktig God Jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar