lørdag 12. desember 2009

Treningstips fra folk med ballast det er tingen:)

For de som har kjent meg en stund så vet de at jeg har hatt et heller anstrengt forhold til lydighets trening. Jeg har simpelthen synes det er gørr kjedelig.

Dette har jo Vigdis jobbet med å rette på og med veldig god hjelp av Mia, så synes jeg absolutt ikke at lydighets trening er kjedelig lenger, de er nå oppe å konkurrerer med Agility trening, hvem skulle tro det!!!

Uansett vi har jo langt igjen til elite og noe championat enda, men så lenge det er liv er det jo håp, når min "coach" Vigdis og har den ballasten hun og Nils har ja da skulle det jo være håp for oss.

Bare sjekk her:


I dag har de jo,
NORD ACH DK A(H)CH Lancetta`s Evita - Knerten, nå når hun blir pensjonert i ag ringen håper vi at hun entrer lydighets ringen med stil.
NORD ACH DK A(H)CH S A(H)CH Westervågen`s Sunniva - Myggen,
Nadjarah's Beaulieu Priscilla Pricilla som konkurrerer i klasse 3 agility/hopp og Lydighet.
Lille Zanshin`s Calling Elvis eller Zunni som hun kalles til daglig er jo enda valp men hun kommer neppe til å stå tilbake for gamlingen når hun bare får tiden på seg.




Avslutter med en liten film av Vigdis og Pricilla i aksjon på Stord i år, de vant og var hårfint fra opprykk til Elite. Er nok bare spørsmål om tid før Vigdis og Nils har enda en hund med Lydighets championat på merittlistene sine:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar