tirsdag 22. desember 2009

Metall og slikt.....

For de som vet de så har jeg og sliter fremdeles med Mia og metall apporten..... Av og til spørr jeg meg om jeg noengang kommer til å få den til, men det bør være håp for Luka, for hun tok seg nettopp den seiersrunde med metallen i munnen, skikkelig grep og greie....

Jubelen sto i taket her, men jeg overdrev muligens en smule for hun slapp metallen før jeg hadde fått frem kamera og dokumentert det.... Vi får håpe det ikke er en engangshendelse, og når sant skal sies er jeg evig optimist og regner med å få til metallen både på Mia og Luka...

Uansett nå leker de begge to. I dag har Luka fått litt lenger miljøtreningstund på jobben hun var litt tøffere i trynet i dag og kyllingbiter er toppen. Hun begynner og å fokusere på meg litt mer en Mia for hun har fått med seg at det kan lønne seg. Videre har hun igjen fått herjet i snøen både i hundegården, på terrassen og utenfor huset. Begynner å bli fryktelig kjekt å utforske nye ting.

I kveld har vi spilt lyd av skudd og raketter på tven (enda på lavt volum) mens vi har lekt i stuen, det gikk fint. Nå håper vi på mildvær snart slik at det blir enklere å miljøtrene, ser jo at hun trenger å trene på trafikk osv.

Imorgen avspasserer vi fra jobben så da håper vi å få til noen bilder av damene i aksjon.

Men nå må vi fly her en valp som bader i vannskålen!!!

2 kommentarer:

  1. Haha.. full rulle skjønner jeg :-D

    SvarSlett
  2. Er sikker på i får den matalapport på plads :-)

    SvarSlett